Saturday, October 23, 2010

lagu teman

Basuh baju....dah....mop umah...hmm...dah...cuci jamban...bereh...amende lg nk buat der...flip2 album lama2 je ah... hmmm....tingat zaman2 dulu..zaman skool, zaman kolej, zaman muda mudi. Masa kt skolah dulu, punyala boring kan..smpai aku tetanya-tanya bila lah bleh keje..bosan giler dok asrama. Tapi bila dh keje, kdg2 terpikir..bes nye zaman2 study dulu. Rasa mcm nk balik ke zaman tu. Tak salah kan kalau pikir camtu. Tok nenek aku dulu2 ada ckp "Growing old is mandatory, but growing up is OPTIONAL" - atok n nenek. See...
Zaman anak2 hekan..hehe


Skool yg terchenta


Pas skolah masuk U.. hmm...tak besh..takde kenangan pun kat U, mungkin makin dewasa kita, semakin poyo kite sume, so takdela memember yg lekat smpai skang ni. Time2 camni hormon sume ngah mencurah2, so masing2 sebok cari pasangan, deting kt library, tasik, tgk wayang etc etc.
Time keje, memembe lebih matured, masa ni aku jupe mereka yg ayah ngan mak aku ckp... "A friend is one who walks in when others walk out". Thanks matyeh, zam, awe dll

Hmm.. apa pun hidup mesti hepi, yg lepas jadikan ia kenangan dan teladan kannn kannn..

Utk kwn2 ku..aku suka sgt lagu neh...[harap2 korang pun suka gak]

No comments:

Post a Comment