Monday, May 16, 2011

mood marah, mencik, sakit ati, dianiaya

ketot ooo ketot...payah btoi berurusan dgn golongan2 katek neh, pengalaman dari dlu mengajar aku yg golongan2 katek ni mmg suka menunjuk, omputih kata "eksyen", mak aku plak ckp "timing"..

setelah 14 taun, adakah taun ini taun terakhir aku..??? layan je ler, kata org setiap dugaan ada hikmahnye, ,,, hujan (dugaan) dan pelangi (hikmah) dan fahamilah selepas dugaan yg dtg menduga kita, pasti akan ada ganjaran jika kita dpt lepas dari dugaan tuh....

amende aku melalut ntah mlm2 neh.. kalau la dia ada, agaknye segala luka ni sembuh cmtu je, fikiran aku yg kusut masai mcm wayar2 tv dvd speaker kt umah ni mungkin jadi clear se clear nye...

Sebelah badan ni dipaku, sebelah lagi mcm kne tarik, kne tolak...apa harus aku lakukan..beserah kepada Nya.... adehhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment