Friday, February 13, 2009

salam

3.26am, 13 February 2009, kali pertama aku attach dgn dunia blogging, ala2 budak baru daftar darjah 1 ......... (blur2)



teka..di mana saya (hadiah mkn mlm bersama Hanany menanti anda...larrikkkkss)


di kala usia yg meningkat senja, aku rasa ada gak baik nya kita share dan kita "log" kan kisah2 idop, the good time, the bad times, the bitchy time, the slut who f*cked up our life, yg sah2 kita akan lupa bila kita dah super senja nanti kan.


Ye ler, I'm not the prime minister atau org2 kenamaan who can just appoint a writter to write abt their bibliography bila dh pencen nanti...aku tak mampu..Thx to Yoanne dan diva meletops kak Imahlenggok yg memberikan aku inspirasi tahap mega utk menaip & membuka blog ini.


Terima kasih skali lg diucapkan kepada kak Imahlenggok kerna telah memberikan tips dan resipi kuah laksa dan bunga kantan dlm blog nyer..you rockkk!!!....oopss

No comments:

Post a Comment