Thursday, February 19, 2009

inilah aku..

Hmmm...apa nak buat ne....smokok lagi ahhhh.....


*18PG: adek2 yg lom bekerja di nasihatkan jgn meniru gaya di atas


*mcm mana lar bdn aku nak naik..asik smokok..azam taun baru..nk tambah lg 5kg...bosan gak pkai suar pinggang 29in jekkk........(larrikkkkkkkkksss)



*apsal aku suka amik gambar aksi camni ekkk....aksi jilat chipss bak kata si Yoanne (jinggggg!!)



* gamba kt perkeso, aku buat claim SOCSO..bila kakak tu tanya, nak claim apa ni, takde yg cacat pun...nk je aku guna ayat kak imah....





*aktiviti sampingan - berangan atas katil




*Ni ler tempat aku berangan



A place where i can put myself back on track, given me security, peace & comfort. (ingat nk amik gamba pkok klapa tu, tp hanany dh buat trademark kt wallpaper dia). Kalau satu ari nanti kepala aku ni nk meletop, kt sini le korang cari aku ekk ....

*my favourite




*antara koleksi peribadi yg aku simpan dlm garaj blkg umah

* Orang yang paling aku sayang selepas mak ngan ayah aku, i'll do everything 4 him

3 comments:

  1. kenapa entri kat atas tkleh komen ek?..

    anyway..letak la chatbox uol..situ lagi senang nk singgah2..hik

    ReplyDelete
  2. mana la i tau chatbox segala, i ni kan new kids on the block, takpe nanti i usahakan ekk

    ReplyDelete
  3. errr.you look cute [4th pic from below]..mr.under.radar.com

    ReplyDelete