Sunday, February 22, 2009

konsep retro

Balik je dari outstation ari ni aku trus pingsan (yelerr org lain keje sampai kul 6ptg, aku "keje" stret sampai kul 6pagi). Bangkit2, dh kul 10pm.

jinggg..My Star LG pun nk abis (walaupun aku tak penah follow sejak dari konsert pertama). At least nak gak tau sapa yg menang, just nk tambah pengetahuan am.

Pengetahuan am lain yg aku dpt ari ni, "potong kek", 7inci kurus, 6.5 tebal, gilap berlian di waktu malam *larrikkkkss

mata takleh tido aku pun belek2 laptop ni. kekdah nya tejupe la koleksi2 peribodi zaman2 puteri hang lipo dulu...haiyooo...Aku senyum sorg2, pastu aku sedih, pastu aku ketawa...mengenangkan zaman2 prehistoric dahulu kala.

Masa kita kat sekolah, kita tak sabar nak tamatkan zaman persekolahan, bila lerrr nak keje...skang bila dh keje, kita teringat zaman2 sekolah dulu, best nya kenangan2 silam (bg yg dok asrama mcm aku ni lg bes)

*log - kenapalah perasaan yg ada pada aku skunk ni tak wujud masa aku kt asrama dulu

zaman rock kapak - gonjeng sgt


6 jahanam

korang tgk dak kanan skali tu. Dulu kecoh ngan fashion camtu. Suar jin pastu kat lutut sambung plak ngan kain kaler lain. Suar plak ketat2, skang ni matrempit start pkai balik.


Kenangan manis di asrama

Kalau korang penah dok asrama, mesti korang perasan satu periuk berisi air masak teletak kt dlm kantin asrama kan. Periuk tu makcik kantin akan guna masak air, so bila dh masak dia tudung kan je, utk di guna pagi esok nya. Pagi2 esok nya, macik kantin akan panaskan sket air yg dah dia masak smlm tu, pastu air tu la di gunakan sbg air minuman dijadikan air suam, air teh, kopi segala

Dijadikan kisah, mlm tu aku ngan rekrut2 lain ambik keputusan nak sabotaj macik tu (sbb dia slalu bg kitaorg ayam goreng size "S", junior2 slalu dpt "L" size). Dlm kul 1 pagi ktorg pecah masuk dewan makan asrama. Sepeti biasa, kitaorg cek dlm periuk besar tu... air sudah di masak..yessss. Aku, bege, colot, sorg lagi tak ingat nama, siap sedia atur strategi.

Revenge is sweet - Abe

Kami terus g dapur mencari peket serbuk putih. Jumpa je apa lagi, aku curah2 kan dlm periuk berisi air tadi....dekat 7 peket garam kitaorg curah kan dlm periuk tu.

Bila pagi esok, sperti biasa sume dak2 kelam kabut menuju dewan makan utk bekpes. Aku, bege, colot sume peratikan je, mcm2 reaksi ada...ada minum2 terus tesembur atas roti, ada yg muntah2 sambil tgn pegang leher pun ada (over sgt dak tuh).. dlm hati ktorg ketawa..buat tak amik pot..ye lah..bak kata kak Imah.."lempar batu sembunyi dubur" .

Kepada macik kantin, kalau tebaca blog ni, kami mintak maaf ye, betul2 ni, (kalau time taipusam dulu leh gak mintak maap sambil cucuk sana sini). Aku pun dh tak brp ingat muka macik tu, tapi kalau tak silap aku muka dia ada iras2 mcm muka kt bawah ni;
"


macik kantin..maap kan kami (larrikssssssss)

No comments:

Post a Comment