Friday, February 13, 2009

I'm free but I'm not happy

If we were given a choice, to attached with someone OR not to, yg mana korang pilih.

Being single is great.....senang nk g mana2..sng nk berskandal, takde komitmen. Pendek kata, prinsip "ade aku kisah!!" boleh diguna pkai.


tapi kdg2 boring gaks...



Being attached is wonderful, ada org yg kita sayang, someone who we can do things together...makan, tgk wayang, jln2, shopping, cikcuranz (oopss..matiler..vocab pecah lobs)...someone who can take care of us, and for us to care for.


sori ye..aku x jupe pic lain..tapi kiyoot tak kapel neh...matilerrr

3 taun lepas aku dlm dilema, di pesimpangan...to be single or to be attached, walaupun time tu aku attached with cikjanz3 (skandal no. 3). To be attached and living "not along with the current" kt malaysia ni is very very hard. Couples have to be matured akal fikiran nya (mcm dlm pic atas tu..matured sgt kan...matilerrr).


couples = two persons considered as joined together, as a married or engaged pair, lovers. (kamus dewan)
couples = two persons, saling cikloi dan melakukan aktiviti2 songsang ke atas pasangan masing2 dan dlm masa yg sama, cikcuran mencari pasangan yg lain (kamus plu malaysia)

*yg mana korang pilih


Definition of being single :




I'm so depressed

yet



Insecure, lonely and cold


yet




Pissed off

with lots and lots of


Hatred

2 comments:

  1. Salam bro,

    The other world where we lives ni, tidak ada satu hubungan yang pasti. Aku seperti mana yang ko tahu, turut merasai perit dan pedih perpisahan. Aku cukup menderita. Kasih sayang aku pada dia tak pernah kurang dan aku tahu kasih sayang dia juga pada aku pun tidak pernah kurang, kes yang unik. Cuma mungkin, komunikasi yang tidak selari. Kami dipertemukan dalam dua dunia yang berbeza, dua karakter yang berbeza. Mungkin itu juga sebabnya kami bertemu dan berpisah.

    Bro, aku mengharapkan masa akan memaniskan semula hubungan aku dan dia, mematangkan aku dan dia untuk memahami antara satu sama lain. Bila dah ready untuk jadi couple semula, aku harap ia akan berlaku sendiri tanpa perlu diucap. Buat masa ini, aku amat berharap hubungan dalam istilah "very best beloved buddy [v3b]"

    Untuk aku berskandal, tidak sekali kali, jiwa raga, perasaan, tubuh badan aku untuk dia. aku kisah semua tu walau tidak bercouple. Aku tahu dia juga begitu. Itu janji sumpahnya pada malam perpisahan. Untuk aku berlaku adil, aku juga harus begitu. Itulah cinta tidak semestinya bersatu. Aku tetap bersamanya dalam susah dan senang selama mana waktu mengizinkan aku bernafas.

    -mr.underradar.com-










    "If we were given a choice, to attached with someone OR not to, yg mana korang pilih. Being single is great.....senang nk g mana2..sng nk berskandal, takde komitmen. Pendek kata, prinsip "ade aku kisah!!" boleh diguna pkai"

    ReplyDelete
  2. An old friend forward me this during my old days...

    Love is when you take away the feeling, the passion, the romance- and you find out you still care for that person.

    Its' true that we don't know what we've got until we lose it, but it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives.

    It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.

    -mr.underradar.com-

    ReplyDelete